2018. március 26., hétfő

Szerelmes prím 6/11

   Szereplők: Kim Joonmyeon (Suho) és Do Kyungsoo (D.O)
   Páros: KyungHo, SuSoo
   Banda: EXO
   Műfaj: fluff
   Figyelmeztetés: A történet úgy íródott, hogy összekapcsolódnak a szereplők. Nem igazán ajánlatos kihagyni egy részt sem, mert akkor nem érthető, hogy mi miért történik.
   Megjegyzés: A történetet a Nap nap után című film ihlette meg. Láttam a film előzetesét, és nagyon tetszett. Mivel még csak az előzetest láttam, így nem tudom, hogy mi a cselekmény végkimenetele, de az előzetes alapján alkotom ezt a történetet. Akit esetleg érdekel a film akkor itt nézheti meg az előzetest ---> (Nap nap után előzetes)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   A munka mostanában eléggé gyorsan telik és mire kettőt pislogok, már délután fél öt van, ami egyet jelent azzal, hogy végre hazatérhetek. Gyors léptekkel haladtam lefelé a lépcsőn és léptem ki a cég főbejáratán, mikor is valaki megragadta a karomat és megállított, mielőtt még elvegyültem volna az emberek tömegében. Értetlenül pislogtam az illetőre, ki visszarántott a falhoz és nagy bagolyszemeivel nézett rám. Már szóra nyitottam volna számat, de ő volt az, aki belekezdett.
   - Kyungsoo - mosolyodott el és az értetlen arckifejezésem helyett ajkaim felfelé görbültek.
   - Így se üdvözölt még senki sem - kuncogtam és ujjait lefonta karomról, majd mellém lépett, hogy ne sodorja el őt az emberáradat. - Merre menjünk a mai nap? - kérdeztem kíváncsian, miközben kabátomat összehúztam magamon.
   - Elmehetnénk enni a közelben. Ismerek egy nagyon jó éttermet - vetette fel az ötletet, mire csak bólintottam és hagytam, hogy vezessen arra a bizonyos helyre. Miközben az embereket kerülgettük a járdán, az egyik kis utcába húzott és végre megpillantottam azt az éttermet, amiről Kyungsoo beszélt. Betértünk a hangulatos kis étterembe és a fiú már egy bizonyos asztalhoz húzott.
   - Te már lefoglaltad előre? - pillantottam rá kíváncsi szemekkel.
   - Előre gondolkodtam - vigyorgott és már jött is a pincér, hogy felvegye rendelésünket. Gyorsan áttanulmányoztam az étlapot és elmondtam, mit is szeretnék enni, majd Kyungsoo is elmondta ezt és ismét kettesben maradtunk.
   - Nem rossz ez az állandó más életet élni? - kérdeztem rá kíváncsian arra, ami megfogalmazódott bennem az éjjel.
   - Egyáltalán nem. Mindennap új élet és új ismeretek. Megismerem az embereket, megtudom, hogy milyenek, hogy mit szeretnek, mit nem, mik a kedvenc ételeik, mik a szokásaik. Állandóan tanulok.
   - Ez eléggé magányosnak hangzik.
   - Pedig nem az. Én élvezem. Mindig is szerettem tanulni, szóval ezzel semmi gond nincsen és boldog vagyok, hogy ennyi emberrel ismerkedhetek meg.
   - Ha te boldog vagy és élvezed, akkor nincsen beleszólásom, bár így sincsen, hiszen csak ismerkedünk egymással - mosolyogtam rá és ebben a pillanatban visszatért a pincér az italainkkal.
   - De a véleményedre kíváncsi vagyok Joon. Szóval nyugodtan mond csak el mit gondolsz erről az egészről - mosolyodott el kedvesen, majd tovább boncolgattuk ezt a témát. Kyungsoo-val teljesen más volt a délután, mint az eddigiek. Hosszasan beszélgettünk egészen addig, míg meg nem érkezett a kívánt ételünk és miután elfogyasztottuk azt, ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Lassan szedelőzködni kezdtünk, mert az étterem bezárásra készülődött és mi nem vettük észre, hogy a délutánból este lett és azon belül is már nagyon késő, ami egyet jelentett azzal, hogy csak mi maradtunk az étteremben. Miután felvettük kabátunkat, elhagytuk a helyet és hazafelé vettük az irányt. Mikor megérkeztünk lakásom ajtajához, szokásunkhoz híven egy apró csókkal váltunk el egymástól és mindketten mentünk saját utunkra. Rengeteg gondolat szállingózott a fejembe, mikor befeküdtem az ágyban. Nem tudom, hogy meddig is leszek képes arra, hogy nap nap után más és már emberrel találkozzak és ne állapodjak meg valaki mellett. Sóhajtva hunytam le szemeimet, majd tértem nyugovóra, miközben a holnapi napon gondolkodtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése